Connect with us
Πως Θα Προσελκύσεις Περισσότερους Πελάτες στο Ξενοδοχείο σου

Τουρισμός

Πως Θα Προσελκύσεις Περισσότερους Πελάτες στο Ξενοδοχείο σου

Φωτογραφία: PEXELS

Πως Θα Προσελκύσεις Περισσότερους Πελάτες στο Ξενοδοχείο σου

Ως τουριστική χώρα η Ελλάδα διαθέτει εκατοντάδες καταλύματα διαφόρων τύπων με τους ιδιοκτήτες τους να προσδοκούν κάθε χρονιά όλο και περισσότερους πελάτες τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Έτσι από τα μικρά καταλύματα τύπου ενοικιαζόμενων δωματίων χαμηλής ποιότητας έως και τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, η πρώτη κίνηση για την προσέλκυση πελατών είναι η κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου.

Πέρα όμως από την κατασκευή ιστοσελίδα υπάρχουν και άλλοι ηλεκτρονικοί τρόποι μέσω διαδικτύου για την προσέλκυση πελατών. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών όπως το Booking.com και ή Expedia που βοηθούν περαιτέρω την προώθηση ιστοσελίδας ξενοδοχείου.

Οι εν λόγο ιστοσελίδες αναλαμβάνουν να συγκεντρώσουν τα καταλύματα και να τα προβάλουν στον επισκέπτη με πλήρη στοιχεία όπως φωτογραφείς, περιγραφές, τιμές, διαθεσιμότητα κ.α.

Τι Είναι το Booking.com

Το Booking κατέχει και διαχειρίζεται καταλύματα σε όλο τον κόσμο και αποτελει την κορυφαία εταιρεία online κρατήσεων καταλυμάτων στον κόσμο. Κάθε μέρα γίνονται κρατήσεις για περισσότερες από 1.200.000 διανυκτερεύσεις μέσω της Booking.com. Η ιστοσελίδα της Booking.com και οι εφαρμογές προσελκύουν επισκέπτες τόσο από την αγορά τουρισμού όσο και των επιχειρήσεων παγκοσμίως. Από το 1996 η Booking εγγυάται τις καλύτερες τιμές για κάθε τύπο καταλύματος, από μικρά, οικογενειακά διοικούμενα bed and breakfast μέχρι πολυτελή διαμερίσματα και σουίτες πολυτελείας 5 αστέρων. Πραγματικά διεθνής η Booking είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 40 γλώσσες και προσφέρει πάνω από 1.113.953 ενεργά καταλύματα. σε 225 χώρες και περιφέρειες.

Τι Είναι η Expedia

Πανόμοιες υπηρεσίες με την Booking παρέχει και η Expedia η οποία προβλέπει ακόμα ότι στο μέλλον το περιεχόμενο που θα κοινοποιείται στα social media θα εξελιχθεί από μια απλή εικόνα σε πλούσια εμπειρία πολυμέσων 360 μοιρών. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Τουριστικός Οργανισμός της Αυστραλίας που σε συνεργασία με την Expedia λάνσαρε μια ταξιδιωτική καμπάνια με τη χρήση βίντεο 360 μοιρών, με τίτλο «Πόσο μακριά».

Το να είσαι στην Booking.com, όπως και σε κάθε άλλη γνωστή και αξιόπιστη πλατφόρμα online κρατήσεων μόνο καλό είναι. Όμως, δεν θα πρέπει οι ξενοδόχοι να αμελήσουν τις δικές τους ενέργειες προβολής. Ένα website παραμένει το βασικό εργαλείο προβολής του ξενοδοχείου, που θα πρέπει να οδηγεί σε άμεσες online κρατήσεις χωρίς προμήθειες και κρυφές χρεώσεις σε τρίτους. Επίσης, η επένδυση στην online διαφήμιση αλλά και εν μέρει στην παραδοσιακή διαφήμιση βοηθάνε με στοχευμένη προβολή και διατηρούν τις πόρτες ανοιχτές με τα media που ήταν, είναι και θα είναι βασικοί σύμμαχοι σε κάθε στιγμή. Κάθε ξενοδοχειακό brandοφείλει να είναι παρών εκεί που ενημερώνεται και διασκεδάζει ο επόμενος επισκέπτης του.

Continue Reading

Περισσότερα σε Τουρισμός

To Top